Wedstrijdverslagen

De wedstrijden van afgelopen week (15 - 21 april)

O.S.S.20 JO23-1 - TEC JO23-2 2-3 (20 april)
Koploper OSS'20 moest aantreden tegen nummer 3: TEC jo23-2. De uitwedstrijd tegen TEC werd moeizaam met 1-2 gewonnen. OSS'20 startte voortvarend aan de wedstrijd. Het was Siem die in de 2e minuut met een mooie voorzet Stef vrij voor het doel zette.  Stef wist de bal beheerst binnen te schuiven. Het spel golfde wat heen en weer zonder echt grote kansen. Na een half uur spelen maakte Frans een actie aan de rechterkant. Zijn voorzet belandde bij Thomas, die de bal met een prima schot direct binnenschoot: 2-0. Dit was ook de ruststand. In de 2e helft moest OSS'20 noodgedwongen een paar keer wisselen. TEC had aanvallend gewisseld en speelde vaak de lange bal naar voren. Daardoor kwam OSS'20 verdedigend steeds meer in de problemen. In de 62e minuut scoorde TEC de aansluitingstreffer: 2-1. Dit gaf TEC vertrouwen en OSS'20 kreeg geen vat op de sterke aanvallers van TEC. Tot overmaat van ramp scoorde TEC nog twee keer: 2-3. In de laatste minuten kreeg Thijs nog twee kansjes om de gelijkmaker te scoren, maar helaas lukte dat niet. OSS'20 verliest de wedstrijd en staat nu op gelijke hoogte met DTS uit Ede. De eerstvolgende competitiewedstrijd speelt OSS'20 op zaterdag 11 mei tegen SKV in Wageningen.

De verslagen van voorgaande weken vind je hier

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!