Clubpas

Clubpas

Snelmenu

 

Algemeen
Begin 2020 is bij s.v. O.S.S.’20 de clubpas geïntroduceerd. Met de clubpas kun je makkelijk betalen in het clubhuis, waarbij je korting krijgt, maar je kunt met de pas ook laten zien dat je lid bent van s.v. O.S.S.’20.

Met de persoonlijke clubpas kun je eenvoudig afrekenen in het clubhuis. Je hoeft dus geen geld mee mee te nemen wat wel zo gemakkelijk en veilig is. Met de clubpas heb je overzicht op je uitgaven, of op die van je gezinsleden. Afrekenen met de clubpas levert je bovendien voordeel op, je krijgt 5% korting op alle horeca-uitgaven in het clubhuis. Het blijft bij s.v. O.S.S.’20 mogelijk om contant of met een PIN-pas af te rekenen.

Nadat je lid bent geworden van s.v. O.S.S.’20 wordt de clubpas aangemaakt. Zodra de clubpas is ontvangen wordt je hierover geïnformeerd. Voor de clubpas vragen we een borg van €5,-.

Mocht je je afmelden bij s.v. O.S.S.’20 dan moet je de clubpas inleveren bij de ledenadministratie (zie www.oss20.nl/afmelden). Het tegoed en de borg worden dan op je rekeningnummer overgemaakt.

Activeren van de s.v. O.S.S.’20 clubpas - ‘MijnKnipOnline’
Voordat je met de clubpas kunt betalen moet je je clubpas koppelen aan een persoonlijk account. Een account maak je aan via www.mijnkniponline.nl. Klik hiervoor op ‘Registreer’, vervolgens op ‘Betaalkaart’ en vul je e-mailadres in. Je krijgt dan een bevestigingsmail waarna je je gegevens kunt invullen.

Na registratie kun je de clubpas op waarderen met een saldo. Dat kan op drie manieren:

  • Via een PIN-betaling aan de bar
  • Met contant geld aan de bar
  • Via internet (iDeal) - ga voor opwaarderen via internet naar www.mijnkniponline.nl.


Met je persoonlijke account kun je op ‘MijnKnipOnline' ook:

  • Persoonlijke saldo’s en transacties inzien
  • Persoonlijke instellingen inzien en wijzigen
  • Clubpas(sen) blokkeren en deblokkeren
  • Clubpassen koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 account (handig als je de gegevens/transacties van andere gezinsleden wilt kunnen inzien)


‘KNIP app’
Je kunt je clubpas ook beheren via de ‘KNIP app’. Lees hier hoe je hier mee aan de slag kunt.

Veelgestelde vragen

Zijn er kosten verbonden aan de clubpas van s.v. O.S.S.’20?
Nee, aan het gebruik van de clubpas zijn geen kosten verbonden. Wel moet je bij de ontvangst van de clubpas een borg van €5,- betalen, deze krijg je weer terug als je de clubpas inlevert.

Moet ik een clubpas aanvragen als ik lid word van s.v. O.S.S.’20?
Nee, dat hoeft niet. Nadat je je hebt aangemeld wordt er voor jou een clubpas aangemaakt. We informeren je wanneer de clubpas klaar ligt en je deze kunt komen ophalen.

Wie kunnen een clubpas van s.v. O.S.S.’20 aanvragen?

  • Alle leden van s.v. O.S.S.’20
  • Elk team van s.v. O.S.S.’20

Het beheer en het saldo moeten onderling worden geregeld. De aanvraag verloopt op dezelfde wijze als bij het aanvragen van een persoonlijke clubpas. Vermeld bij de aanvraag voor welk team de aanvraag is bedoeld.

Hoe vraag ik een clubpas van s.v. O.S.S.’20 aan?
Een clubpas kan worden aangevraagd door het invullen van het aanvraagformulier: www.oss20.nl/clubpasaanvragen
(je hoeft geen clubpas aan te vragen als je je hebt aangemeld als nieuw lid van s.v. O.S.S.'20)

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Het actuele saldo wordt getoond wanneer je de clubpas in het clubhuis, bij de bar, op de paslezer laat leggen of wanneer je met de clubpas hebt betaald. Ook kunt je door in te loggen op www.mijnkniponline.nl jouw actuele saldo zien.

Kan ik met mijn clubpas ook ergens anders betalen?
Nee, met de clubpas kunt je alleen afrekenen bij s.v. O.S.S.’20.

Wat moet ik doen bij verlies of diefstal?
Je kunt je pas zelf direct online via www.mijnkniponline.nl blokkeren. Lukt dit niet dan kun je een e-mail sturen naar clubpas@oss20.nl met vermelding van je naam en geboortedatum. De clubpas zal dan door de beheerder worden geblokkeerd, het aanwezige saldo blijft bewaard.

Indien je tegelijk een nieuwe pas aanvraagt zal het saldo worden overgeschreven naar je nieuwe clubpas. De oude clubpas komt dan te vervallen.

Wat moet ik doen als mijn clubpas niet goed werkt?
Vervelend, laat het ons weten via: www.oss20.nl/meldingsformulierclubpas. We kijken dan eerst of jouw gegevens goed zijn geregistreerd en informeren je over het vervolg.

Overige vragen
Mocht je nog een andere vraag hebben, stuur dan een e-mail naar clubpas@oss20.nl

 

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!